Blogia
>> Xiu-Xiu...

POEMA ANIMAL

POEMA ANIMAL

Poema Animal

Vine.
Estic bloquejada.
No puc escriure res.
No puc pensar en res.
Tinc un curtcircuit:
els cables em ballen al cap,
les molècules se'm fonen.
Hi ha una tempesta d'àtoms,
hi ha una explosió neuronal.
El meu cos reclama carn,
la teva carn, la teva.
L'aliment animal,
la sensació robada,
la sensació animal.
Estic bloquejada.
Tinc un curtcircuit.
Sóc un robot del meu sexe.
Tu pots moure els terminals.
El meu desig engabiat
m'esgarrapa com una fera.
Vol llançar-se contra tu.
Vol la teva carn, la teva.
Sóc l'autòmat del meu desig.
Cap terminal em funciona.
Tinc un curtcircuit.
Estic bloquejada.
Vine.
    

Aquest poema compara el desig sexual de les persones amb la de l’aliment dels animals. Perquè això és el que som, animals.

L’he escollit perquè Dolors Miquel parla sense pels a la llengua d’un tema que anys enrere era un tema tabú: el sexe.

A més, expressa aquest sentiment de desig de manera molt clara, sense buscar una expressió més acurada.

2 comentarios

Anónimo -

Cucut Marta,

D'aquesta poesia me n'agrada l'estructura, el fet que començi per un "vine", i acabi amb aquest mateix. El tema el trobo interessant, i hi llegeixo també aquesta represió social que ens fa deixar de banda els instints i ens imposa una conducta.
Tot i així, no m'acaba de fer el pes que hi hagi aspectes tecnològics o científics pel mig i tampoc no m'ha semblat una gran poesia.

Felicitats pel bloc!

Mònica

MariA -

Curiós i a la vegada bonic poema.
Molt original la foto!

M'agrada molt el teu blog!
Artista!

MariA**

Just-in-time!!